(17 Foto) Koleksi Kereta Tengku Mahkota Johor (TMJ)

Negeri Johor pada pandangan kami bukan sahaja sebuah negeri yang aman damai serta pesat membangun dan mempunyai pelbagai keunikkan, tetapi mereka juga mempunyai pemerintah yang amat hebat di mata kami. Apa yang kami dapat tahu dari teman-teman berasal dari Johor, negeri tersebut bukan sahaja mempunyai tenteranya yang tersendiri, malah mempunyai pemerintah yang amat-amat dekat dengan rakyat.

Dan pada hemah kami, kami dapat merasakan hobi Tengku Mahkota Johor adalah mengumpul kereta-kereta unik dan bermutu tunggi. Dan berikut adalah koleksi-koleksi kereta yang dimiliki TMJ.
550146_522632691102170_996550904_n
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
Lagi gambar..
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj
ohtidak-tmj

5 Responses

  1. yus says:

    amboi… kete dahsyat2 advntedor,hummer,camaro,gt,corvate, yg gila nye pagani zonda… mane amik duet ni… jgn duet rakyat sudah ler… heheh btw… bg pinjam avntedor hijau blh.. heuheu 😀

  2. Zorro says:

    Aduhaiiiiiii…hebatnya keta,masuk kubur nanti,bawa bersamake?? Ramai lg rakyat yg kais pagi makan pagi,ramai lagi rakyat yg memerlukan bantuan kewangan utk mengubati pelbagai penyakit kronik. Alangkah besarnya hati golongan ini andai ada yg sudi menghulurkan bantuan apatah lagi jika bantuan itu dtg drp kerabat raja.

  3. Farah says:

    Kecoh laaa. Korg bukan org johor sebok nak bising2. Pg library bukak buku baru bersuara. Ni sebok merempet melepak pastu kecoh nk fitnah sana sini. Dieorg ade bisnes sndri brkaitan kelapa sawit n bnyk lagi so dr situ la sumber ny. Duit die biar la. Korg yg dpt gaji tu xde pulak org lain bising korg beli kereta besar rumah besar sane sni. Org melayu mmg mcm ni . Cemburu tengok org lebih dari die. So jgn trpranjat la tngk cine kt malaysia lg kaya dr org melayu.

  4. najib says:

    bkn nk kutuk tp rasa nk ckp je…harga 1 kete die bole bina 1 masjid kat negara2 yg mmerlukan kot…harap2 satu ari minat die berubah dr simpan koleksi kete ke hobi membina masjid….insyaallah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *