Awas: Trend Jubah Muslimah ‘Telanjang’

Ketat ! Melekap ! Jubah apa macam ni ?

Semua ini berpunca daripada si designer yang tidak faham apa yang dipanggil busan…a muslimah.

486092_356028811164051_1460860272_n
Sangat sedih bila tengok jualan di mana-mana (kedai/online) banyak yang menjual jubah jenis lycra/spandex.
Itu semua material jenis melekat di badan !Parah..Kronik..Tak ada malu lagi..Sudah macam porno pula..Tetapi bertudung..?


3 Responses

  1. Nurul says:

    Bukan masalah pakai tu salah,pakai ni salah…
    Masalah nye AURAT SEORANG WANITA ISLAM HANYA WAJAH N TAPAK TANGAN…kalau dah pakai mcm ni,serupe bogel je..xkisah la itu jubah atau dress..Hakikatnye AURAT..HARAM bg seorg wanita Islam yg mendedahkan AURAT nya..sebelom komen sila rujuk panduan ISLAM yg sebenar…TQ..

  2. arabbank says:

    buduh punya porumpuan. ini pakaian pun mahu. telanjang seperti ini mahu. buduh.

  3. sinyu says:

    Dah mcm nasi lemak. Berbungkus tetapi makin nampak sambal yg melekat kat bungkusan nasi lemak, mkin org nak.. Ni la contoh yg nyata. Berpkaian tapi hakikatnya bogel. Pastu salahkan lelaki klu kne rogol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *