Bila Abby Kena Tibai Balik – Tak Leh Nak Simpati

ab1

 

Dalam satu kenyataan di akaun twitter milik artis berkenaan, dia sudah belasah Suhaimi Baba (lihat gambar di bawah).

Hasilnya, ramai yang belasah Abby balik sebab yang kita tahu, Abby yang selama ini selalu main lepas cakap aje, tetiba hendak tegur orang lain.

abby-kena-tibai-balik


3 Responses

  1. Macam macam hal Abby nie..

  2. Bakau Darah says:

    Ya Ebi,ya Habibi……………..mintak banyak2……………tolonglah sebelum buat kenyataan,pikr dalam2 dan rasional2.Ni tak,asal cakap ikut sedap lutut,dah bunyi macam janda meroyan lagaknya!!!!!

  3. jjj says:

    dAH memang betul si suhaimi tu salah asal kau tempekkan salah kat dia je,..ooo.sebab dia kutuk kelantan kau setuju lah ye…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *