Bila sebut blog popular , nama ni mesti selalu keluar

Bila kita sebut pasal blog popular mesti kita nak bagi contoh kan ? Normal ah , nk bagi readers faham apa yang kita nak sampaikan kena bagi contoh .

Nama – nama blogger yang selalu keluar bila popular mesti Hanis Zalikha , Yuhu ( camna nak eja ni ) , Redmummy , Hongkiat . Ada lagi satu keluar tapi aku tak nak sebut sebab aku memang meluat dengan blog dia . Hehe .

Bila la nama aku nak keluar bila orang sebut blog popular erk ? Erm , 10 tahun ? 20 tahun ? Rasanya tak keluar kot . Biasalah , aku buat blog bukan nak popular , tapi nak dapat duit .


4 Responses

  1. titan says:

    adala nanti orang sebut. kita tunggu dengan sabar aje..

  2. Shahrulsite says:

    Kawan tau sapa yg anda meluat tu…

  3. !! Kodet !! says:

    @Titan : tunggu apa?
    @shahrulsite : kalau tahu tu , rahsiakan .. jgn gtau org lain

  4. Lydia Miza(Aidyl Azim) says:

    hehe..berblog untuk sebar info dan ilmu.tak baik dik nak meluat2 kat org.dosa jek kita dpt nnt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *