eBook tentang blog ?

Assalamualaikum , tadi aku pergi kat Tesco dan singgah kat Tesco . Bila aku tengok banyak buku kat ruangan komputer . Ada macam – macam buku tutorial . Contohnya macam Belajar menggunakan Microsoft Excel , Photoshop sehingga ke blog .
Aku selalu juga tengok orang jual Ebook guna internet nih , macam – macam ebook  . Cara dapat trafik , cara dapat duit guna blog lah . Aku bukan nak kata yang ebook ni semua tak boleh percaya , tapi pandangan aku ebook tentang blog semuanya apa yang kita dah tahu .

Klik sini untuk sambung baca


7 Responses

  1. Shahrulsite says:

    Betul…ebook pasal blog ni majoritinya nak ambil kesempatan je…x beli ebook tu pun dah banyak tutorial kat tenet.

    Shahrulsite Blog

  2. Mr.Hac says:

    Kodet..
    aku rasa, ko layak buat satu ebook berkenaan cara-cara nak buat blog, dan semua perkara asas yang seorang blogger perlu tahu..

    tak perlu jual..bagi je kat orang…
    dengan cara ni ko akan lebih dikenali sebagai seorang yg budiman lagi bijaksana..kacak plak tu..har har har harimah rahman.. 😛

    Psss..Ok tak idea aku?

  3. Firdaus Alim says:

    Tulah pasai…orang nk cari mkn kan

  4. sarah mohamad says:

    aku pun rasa rugi je beli ebook ni. belajar dengan google sudeh . teehee

  5. ainaa.syafiqah27 says:

    erm klu ade ebook free best gak kan..

  6. SYAHMI says:

    Kodet:Betul tu kodet,aku dah banyak beli buku2 tentang bisnes internet ni,tapi semua labih kurang sama ja,yang banyak diterangkan tetang affiliate.Padahal aku pun dh tahu.Sekarang orang tengah menggila jual ebook pulak,bagi aku perniagaan ebook ini lah yang paling baik sebab berpontensi tinggi,pendapatan 100%..kita tulis,kita buat n kita sendiri jual xpayah guna orang tangah.
    KALAU NAK TAHU INFO TENTANG PERNIAGAAN EBOOK NI PERGI BLOG
    http://belajarbuatebook.blogspot.com/ ….INFO PERCUMA KAT SITU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *