Inilah Dia Lelaki Di Sebalik Kostum ALONG.. Korang mesti kenal

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera, rasanya kalau korang lahir tahun 80/90 an mesti korang penah tengok rancangan kanak-kanak A.L.O.N.G kan? Admin pun tak terkecuali menonton rancangan itu satu ketika dahulu.. hehe, Rancangan kucing yang boleh bercakap. Banyak nasihat dan ilmu diterapkan dalam rancangan tu, kira baguslah untuk kanak-kanak.
jelajah_along_2Tapi di sebalik kemeriahan rancangan ALONG itu, mesti ramai yang tertanya tanya siapakah gerangan yang memakai kostum atau maskot ALONG tu kan? Ok, kalau korang nak tahu orang yang bertanggunjawab memakai kostum tersebut pada masa dulu ialah Beto Kushairy, iaitu pelakon filem Istanbul Aku Datang. Tengok ni
alongBeto-Kusyairy#Ramai tak yang pernah menjadi penonton setia rancangan ini satu ketika dahulu? hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *