Typical pengomen di blog aku

Setiap orang , pandangan dan cara yang berbeza untuk meluahkan apa yang terpendam di lubuk hati mereka . Apabila melihat sesuatu benda , gambar , video atau tulisan yang pelik , mestilah diorang nak komen .

Tajuk entri : Along pacak pedang samurai atas kepala Bob .
Seorang pemuda bernama Bob telah dipacak pedang samurai di atas kepala oleh Along kerana tidak membayar hutang bunga + daun + akar + baja .

Ruangan komen

Budak 1 : Masyaalah , dunia akhir zaman . Macam – macam benda terjadi masa akhir zaman ini . Semoga Allah membuka pintu hati Along untuk kembali ke pangkal jalan .

Budak 2 : Macam – macam aih . Asal pacak pedang je , pacak la hammer sekali .

Anonymous : F*ck!!! Kalau aku jumpa , memang kaki aku melayang atas muka dia .


Budak 3 : Tu la sapa suruh pinjam hutang tak reti nak bayar , memang cari nahas la kan .

Komen jenis mana korang suka ? Kalau aku , aku lagi suka budak 2 dan budak 3 sebab diorang komen ikhlas . Aku juga selalu komen macam budak 2 dan 3 .

Tapi sirius aku suka komen dari anonymous . Anonymous tolong komen pls! Aku tak kisah pun komen macam mana janji bagi pandangan . Aku jenis hati keras , bukan jenis lembut senang terasa hati terus disable anonymous dalam komen . Sekian , assalamualaikum
.
.


13 Responses

  1. azharr says:

    hehe..entry yg simple tapi bagus…

  2. Syuk Ry says:

    huhu.. kelakar la plak komen2 2 smue.. XD

  3. Ifti Larina says:

    saya sukaaa semua lah

  4. Firdaus Kasim says:

    come on kodet.. tanpa mereka, x meriahlah blog kita..

  5. conbellydiobeterisme says:

    maki ko byk2! haha

  6. menusuk hati says:

    nak buat mcmna…pengomen ada yg mcm2..aku pula suka komen budak 2.kalau bdk 3,ok gak..cool…

  7. !! Kodet !! says:

    @conbellydiobeterisme : meh2 , i love it

  8. MamaIeta says:

    Ieta pon suka komen, tapi kalau nak bagi komen kat entri org kena jaga batas bahasa jugak. jangan terlalu melampaui batas. nanti org tak suka.

  9. arep_lockermonth says:

    yup2..komen yg ikhlas tu pntingg..

  10. Dawa says:

    tp kdg2 jd anonymous ni xelok gk. bersuara tnpa identiti mmg smo org berani.

  11. Faisal says:

    biasalah tu..aku pun tak suka anoymous ni..

  12. FaKArePa!n says:

    lor..entri pasal ni je rupanya.. hehe

  13. hana says:

    saye pnh komen macam tu gak.. tp yg macam anon x pnh lg plk..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *