Video Budak Bawah Umur Rompak Kafe Siber

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semasa asyik saya melayari Facebook dan mendengar lagu satu masa oleh M. Nasir, saya terjumpa satu video yang dikirim oleh rakan saya, Asyraf Asnawi.

Pada mulanya saya agak terkejut di mana seorang budak bawah umur menghalakan pisau ke arah penjaga kafe siber itu. Bukan sahaja dihala pisau malah ditendang dan diugut.

Tak sangka umur macam ni dah pandai merompak. Tak sedar ke CCTV tengah merakam, saya pasti tidak lama lagi perompak muda ini akan ditangkap oleh polis.

PS : Maaf, hanya gambar teddybear yang ada. Hehe.


4 Responses

  1. Blog Asyraf says:

    Geram tengok budak-2 ni, macam nak bunuh ja..

  2. Mamat says:

    haha besar kecik ,besar kecik je tngok budak ni..

    Mamat bru nk jdi blogger smula, dh 4/5 bulan stop blogging huhu
    Kembali manjadi blogger semula

  3. Denaihati says:

    duit syilling pun kena kebas. memang tak lama lagi kena tangkap bbudak ni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *