Warnakan facebook anda dengan warna – warni

Apa kena mengena Mail Lambung dan warnai facebook anda dengan warna – warni ? Mesti tertanya – tanya kan ? Anda akan tahu apabila anda paste kod bawah ini di ADRESS BAR anda .

javascript:i=0;c=[“red”,”green“,”blue”,”yellow”,”magenta”,”orang e”,” pink”,”violet”]; a=document.links;setInterval(‘i++;a[i % document.links.length].style.color=c[i % c.length]’,1);void(0); alert(“-=[Akta Mail Lambung]=-“)






Kod ni boleh dipaste di mana – mana web selain Facebook dan anda akan dapati tulisan di dalam web itu akan menjadi seperti lampu lip lap , warna – warni . Kod ini adalah sumbangan Mail Lambung . Mail Lambung pun main Facebook ? Jom tengok profil dia kat bawah ni .


1 Response

  1. CikAizA says:

    comelkan… dah macam kanak2 punya FB jer…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *